31

Re: Cameratoezicht Stationscentrum

RM schreef:

Hoe is het weekend verlopen?

Even benieuwd.. uit welk belang stel jij deze vraag?
En om de vraag te beantwoorden; afgelopen weekend gelukkig geen massale kloppartij. Het liep wel bijna scheef buiten bij de Kruidvat maar de extra aangestelde (?) security smoorde een en ander in de kiem. Niet door ingrijpen maar door aanwezigheid. Hey!.. laten we het als een positief iets ervaren!
De NS mag wel WEER een glazen wand van een wachthok vervangen omdat deze is ingetrapt.

Rustig weekendje dus.... op naar de volgende!

Laatst bewerkt door Vito (22-01-2010 17:29)

Thumbs up Thumbs down

32

Deze vraag heb ik gesteld uit pure belangstelling.
Ik ben al vanaf mijn geboorte inwoner van Heiloo en ik heb het altijd ervaren als een geweldig dorp. Als ik dan al die reacties zie dat het niet goed gaat, dan trek ik mij dat aan.
Het is goed dat mensen hun klachten/frustraties laten horen. De gemeente geeft daar gehoor aan.
Maar daarom mijn vraag: "Hoe is het weekend verlopen?"
Ik wil graag weten of het ingrijpen van de gemeeente daadwerkelijk resultaat heeft opgeleverd.

Thumbs up Thumbs down

33

waar is de tijd gebleven dat iedereen na de kroeg of disco verlaten te hebben rustig naar huis ging??
Het is toch van de gekke dat als er nog steeds van alles fout gaat we spreken over een rustig weekend!!

Thumbs up Thumbs down

34

vannacht om 2:30 weer van alles aan de hand op de Stationsweg.
Gasten die het nodig vinden in lantaarnpalen te klimmen en proberen verkeersborden uit de grond te trekken.
Opmerking naar de gemeente : het stappen van de jeugd begint al sinds een tijdje op donderdag, gaarne attentie hiervoor.

Laatst bewerkt door Normaal? (22-01-2010 15:15)

Thumbs up Thumbs down

35

Dat de caféhouders en het gemeentebestuur hierop worden aangesproken is belachelijk. De ouders van die kinderen zijn geen knip voor de neus waard, dit is het gevolg van slechte opvoeding. Name & shame, geef de namen van die families!

Thumbs up Thumbs down

36

De openbare verlichting in het Stationscentrum is al enkele weken stuk (van af de Wit naar de rotonde en van af de Hereweg naar het station), Dit geeft wel een onveilig gevoel,

Thumbs up Thumbs down

37

afgelopen weekend weer raak op het Stationsplein. Planten uit de bakken gerukt en andere vernielingen. Lang leve degenen die dit in de gaten moeten houden.

Thumbs up Thumbs down