Onderwerp: Beste Ziggo, waar is CNN gebleven?
Beste Ziggo,
Uiteraard had ik de vele pagina's van uw website kunnen doorworstelen om uiteindelijk een contactformulier te vinden waar ik nog net niet mijn bloedgroep hoeft in te vullen. Dan is het plaatsen van een open brief op deze locatie toch een stuk gemakkelijker. Bovendien kan ik niet ontkennen dat de wetenschap dat u deze brief pas tegenkomt nadat half Heiloo heeft kunnen meelezen enige perverse voldoening met zich meebrengt.
Enfin, mijn vraag: waar is CNN gebleven?
Hoewel uw frequentieoverzicht anders doet vermoeden, zit er thans op het kanaal van CNN (+69) een andere zender, namelijk: TV5 Monde
Zowel de ontwikkelingen rond de aanslagen in Oklahoma, op het WTC, het uitbreken van de oorlog in Somalie, Afghanistan en Irak, alsmede de tragisch dood van Lady Di en uiteraard Michael Jackson heb ik live 'uit de eerste hand' kunnen volgen. Schakelen naar Hilversum draaide op deze wereldschokkende momenten veelal uit op een behoorlijke teleurstelling. Of men lag al op één oor, of de uitzending bleek een feest aan falende satellietverbindingen en onsamenhangende semi-live vertalingen van wat er enkele momenten daarvoor op CNN te zien was.
Graag zie ik uw reactie spoedig tegemoed.
Tot die tijd zal ik opzoek gaan naar een goede websteam. Uiteraard via ADSL. Want met een internetaansluiting via de kabel heeft u mij eerder al in de kou laten staan.
m.vr.gr.,
'Een wereldburger'.