En ook in 2012 worden de lezers van dit forum getrakteerd op de mooie en positieve woorden van Wijckie!
@ Wijckie:
Ik verbaas mij er telkens weer over dat je zoveel tijd hebt om iedere keer maar weer zo negatief te zijn over de gemeente en alles wat zij uitvoeren, en inderdaad....soms ook niet uitvoeren. Als je negatief bent, waarom woon je hier nog? Misschien moet je eens overwegen om naar Castricum of Limmen, want kennelijk doen ze daar alles goed......
Wat betreft het sneeuwruimen: Ja, ook mijn straat is niet geveegd en glad. Ook hier glijden fietsers, auto's en wandelaars over de straat. Je ziet dat er sneeuw ligt, je weet dat het vriest en dus glad kan zijn. Volgens mij is het beter om gewoon rekening te houden met dit weer in plaats van de schuld bij een ander neer te leggen.
Ook ik moet op de fiets door Heiloo om boodschappen te doen, naar mijn werk te gaan of mijn kinderen naar school te brengen/halen. Iets eerder van huis, voorzichtig fietsen en tot nu toe gaat het prima. Niet gevallen, geen schuivers gemaakt en ook niet aangereden/aangegleden door andere weggebruikers.
Mijn advies: hou op met de schuld bij anderen neerleggen en kijk eerst een naar jezelf. In dit geval...veeg eerst je eigen straatje schoon, dus komen we prima deze periode door.
@ Soesje:
Vervelend dat je jouw moeite verloren ziet gaan, door de sneeuwschuiver van de gemeente. Aan de andere kant: nu schuiven ze en is het dus ook niet goed?!