Prikbord

Trefpunt Heiloo trots op waardering clienten

Maandag 4 december 2017 door Karin van Polen (Stichting Trefpunt Heiloo)

De vraag 'Wat betekent de ondersteuning voor u' stond centraal tijdens het gesprek, waarbij gasten zijn uitgenodigd om mee te praten over de dienstverlening vanuit het Trefpunt Heiloo. Unaniem waren ze het met elkaar eens; ik voel me stukken beter en weet dat ik met van alles en nog wat terecht kan in een veilige omgeving. Als bestaande contacten wegvallen is het moeilijk om nieuwe te vinden. Je gaat als je op leeftijd bent steeds iets achteruit, dus je moet andere dingen zoeken die je nog wel kan. De vrijwilligers en medewerkers van Trefpunt Heiloo geven een zetje in de rug om het leven weer zelf op te pakken. Ze bieden een luisterend oor en weten de weg. En van het een komt het ander, je rolt erin. Een van de sprekers gaf aan 'De kinderen zeggen ook dat ze me zien opfleuren, ik doe meer en ben in mijn hoofd rustiger geworden'.

Lees meer berichten op het prikbord

2018-05-15 Vijf herten dood doordat bezoekers bijvoeren: ''Dit is gewoon dierenmishandeling''
2018-05-02 Tamme duif Skipper weer terecht, maar heeft zware verwondingen
2018-04-28 AZ Selectiedagen ‘mooi scoutingmoment’
2018-04-25 Leerlingenvervoer aanvragen vóór 1 juni
2018-02-09 Vrijwilligersacademie praat met Kees Rood
2018-01-15 Vind sociale informatie en tips via webportaal ‘SamenleveninHeiloo’
2017-12-13 Zagen op Landgoed Nijenburg: pracht en praal en hard werken
2017-11-28 Welzijnsorganisaties gaan samenwerken

Meer nieuws met kinderen trefpunt vrijwilligers

 

Reacties