Nieuws

Aanvragen bijstandsuitkering verandert vanaf 1 juni

ARCHIEF: Dinsdag 29 mei 2018 Vanaf 1 juni verandert er de manier waarop u een bijstandsuitkering aanvraagt als u ouder bent dan 27 jaar.

Dit gaat vanaf dan niet meer via het UWV Werkbedrijf in Alkmaar, maar via uw eigen gemeente.

Lees verder op de website van Gemeente Heiloo


2026-06-12 Derde dag van 4 van Alkmaar draait om bier en bezinning
2026-06-12 Vragenlijst participatie
2026-06-12 Maandag 15 juni commissievergadering
2026-06-10 Snoei overhangend groen en houd de stoep vrij
2026-06-01 Vraag op tijd een lintje aan
2026-05-28 Deel Westerweg krijgt nieuwe inrichting
2026-05-27 Koninklijke onderscheiding voor René van Splunteren
2026-05-27 3 nieuwe wethouders geïnstalleerd in gemeente Heiloo
2026-05-22 Nieuwe coalitie presenteert akkoord: Samen Werken aan Heiloo

Meer nieuws met alkmaar gemeente


Bron: Edward Neering
bron: Edward Neering
Bron: Michel Engelsman
bron: Michel Engelsman
Bron: Gemeentebelangen Heiloo
bron: Gemeentebelangen Heiloo
Bron: Michel Engelsman
bron: Michel Engelsman