Nieuws
Man stapt naar de rechter omdat de buren opeens met het hele gezin in de schuur zijn gaan wonen.
ARCHIEF: Donderdag 9 september 2021 Door een tijdelijke vergunning af te geven voor het bewonen van een schuur in de tuin van de buren heeft de gemeente Heiloo eigenlijk een illegale situatie gelegaliseerd.
Dat zei inwoner T. van den Berg donderdag voor de bestuursrechter in Haarlem in een rechtszaak tegen de gemeente.
Lees verder op de website van Noordhollands Dagblad
2026-06-16 Rijbewijs online verlengen
2026-06-16 Gemeente start weer met ecologisch maaien
2026-06-12 Vragenlijst participatie
2026-06-12 Maandag 15 juni commissievergadering
2026-06-10 Snoei overhangend groen en houd de stoep vrij
2026-06-01 Vraag op tijd een lintje aan
2026-05-28 Deel Westerweg krijgt nieuwe inrichting
2026-05-27 Koninklijke onderscheiding voor René van Splunteren
2026-05-27 3 nieuwe wethouders geïnstalleerd in gemeente Heiloo
Meer nieuws met gemeente wonen haarlem









