Nieuws

ARCHIEF: Woensdag 10 december 2008 U kent ze wel: de commercials van verzekeraar OHRA, waarin Bassie (Van Adriaan) een hoofdrol speelt. Beide Bassie-commercials zijn genomineerd voor de Gouden Loeki 2008. Brein achter de komische Tv-spots is het reclamebureau Doom & Dickson uit Amsterdam, waarvan Heilooër Bart Oostindie één van de zes partners is.

Doom & Dickson heeft veel bekende klanten in haar bestand, zoals Amstel Bier, de Staatsloterij, Sisi en Eye Wish Groeneveld. In de Amstel reclamespot waren onlangs veel bekende Heilooërs te zien. De Bassie commercials van Ohra hebben eerder de maandverkiezing van de Gouden Loeki gewonnen (mei en oktober) en zijn hiermee genomineerd voor de Gouden Loeki 2008. Bart Oostindie en zijn collega Antoine Houtsma zijn de bedenkers van de twee spots. Bart: ,,Het idee voor de eerste ‘Bassie op de camping’ commercial is uit mijn leven gegrepen en ontstond toen ik met het hele gezin op vakantie naar Oostenrijk ging. In de auto hadden we voor onze kinderen een dvd met Hollandse liedjes van Bassie en Adriaan en net als in de commercial hadden de kinderen geen koptelefoon. Mijn vriendin en ik werden onderweg bijna gestoord van het horen van steeds dezelfde liedjes. Achteraf veel om gelachen.”



,,De periode voorafgaand aan de lancering van het ‘Baby Bassie’ spotje gaf veel ophef. We hadden vooraf op de set bedacht om op maandagochtend 08.00 uur een berichtje te plaatsen op de site Showbiznewz.nl, waarin vermeld stond dat Bassie een kind zou hebben verwekt bij een veel jongere dame uit Heerhugowaard. Om 10.30 uur stond het al te lezen op 16 verschillende sites. Ook De Telegraaf had dit bericht klakkeloos overgenomen. Toen ze achteraf vernam dat het om een reclamestunt ging, reageerde Wilma Nanninga van deze krant woedend. De deadline voor ‘roddelbladen’ is ook op maandagochtend. Privé had er een heel artikel aan gewijd, met quote en a Bas van Toorn (Bassie) heeft zich op ons verzoek twee dagen stilgehouden.” Mede door alle ophef en omdat het spotje nog steeds op televisie is, denkt Bart dat ‘Baby Bassie’ meer kans heeft dan de campingspot.



Vanaf 8 december kan men deze plaatsgenoot online steunen door te stemmen via www.goudenloeki.nl waar ook meer informatie over de Gouden Loeki 2008 is te vinden.

Woensdag 10 december 2008 − bron: Uitkijkpost

2022-07-01 Resultaten verkeersonderzoek bekend
2022-06-28 Meisje gewond na aanrijding
2022-06-17 Bier en bezinning tijdens derde dag Wandel4daagse Alkmaar
2022-06-15 Meedoen met een vierdaagse: in Heiloo is alles wat rolt welkom
2022-06-04 Automobiliste rijdt vijver in op Landgoed Willibrordus
2022-05-17 Showroom Duurzaam Bouwloket op de markt
2022-05-16 Bierketels, bars, meubilair, kookgerei.
2022-05-13 Centrum rond Looplein nog fijnere plek om te zijn
2022-04-17 Twee keer een wietplantage in een rijtjeshuis in Heiloo.

Meer nieuws met auto bar bier camping kinderen krant loos loterij online stunt vakantie verkiezing vis zing


Bron: Jacco Tuijn Photography 🇺🇦
bron: Jacco Tuijn Photography 🇺🇦
Bron: LAURA VVH
bron: LAURA VVH
Bron: VVDHeiloo
bron: VVDHeiloo
Bron: CDAfractieheiloo
bron: CDAfractieheiloo