Nieuws

Ik winkel in Heiloo

ARCHIEF: Donderdag 19 september 2013 HEILOO - Er is een plan gemaakt om winkeliers in Heiloo te laten samenwerken vanuit één totaalaanpak.

De maatschappij verandert. Het koop- en winkelgedrag van consumenten verandert als gevolg van het samensmelten van belangrijke ontwikkelingen op technologisch, economisch en sociaal vlak.

Begin dit jaar kwamen winkeliers, horecaondernemers, de Kamer van Koophandel en gemeente Heiloo samen om na te denken over de toekomst. Dat heeft geleid tot een werkgroep die een gezamenlijke aanpak heeft bedacht.

Ik winkel in Heiloo
Maandag 30 september aanstaande wordt opnieuw een bijeenkomst georganiseerd. Dan zal het plan aan de middenstand worden voorgelegd. De combinatie van "bricks en clicks" staat daarbij centraal. Oftewel: hoe combineer je het fysieke winkelen met de razendsnelle ontwikkelingen op internet.

De werkgroep ziet kansen voor Heiloo. Daarbij is samenwerking van essentieel belang; niet alleen tussen individuele ondernemingen, maar ook tussen de winkelcentra 't Loo, Stationscentrum en het Hoekstuk. Tijdens de avond zullen deze kansen en het plan van aanpak worden besproken. Een tipje van de sluier is al bekend gemaakt. Het centrale thema van de campagne wordt "Ik winkel in Heiloo".

Donderdag 19 september 2013 − bron: Gemeente Heiloo

2019-06-03 Een levendig 't Loo: hoe ziet dat er uit?
2016-04-01 Apple Store trekt veel bezoek
2015-11-30 Sterre (11) ontroert winkelend publiek met spontaan concert
2015-06-30 Vernieuwd 't Loo straks ook op zondag open
2015-06-06 Prijsuitreiking 'Ik Winkel in Heiloo' voorjaarsactie
2015-05-20 Kat Toby zit achter kassa 1 in Karwei Heiloo
2015-04-11 Melange7 'on air'
2015-01-07 Zaterdag 10 januari apotheose kassabonnenspaaractie
2014-09-09 Opnieuw bonnetjes sparen

Meer nieuws met winkelen


Bron: Heiloo-Online
bron: Heiloo-Online
Bron: Heiloo-Online
bron: Heiloo-Online