Welkomstwoord Rob Opdam gemeente Heiloo voor bewoners Zuiderloo De Linde Heiloo
Op 19 december rond 15.00 uur werd de eerste paal geslagen voor de 2e fase van De Linde in Zuiderloo Heiloo. Wethouder Rob Opdam verzorgde het welkomstwoord. Bron: BeatFM BeatTV Heiloo
Dit filmpje op YouTube...
Meer filmpjes van Heiloo...
2026-06-16 Rijbewijs online verlengen
2026-06-16 Gemeente start weer met ecologisch maaien
2026-06-12 Vragenlijst participatie
2026-06-12 Maandag 15 juni commissievergadering
2026-06-10 Snoei overhangend groen en houd de stoep vrij
Meer nieuws met beatfm beattv de linde gemeente linde








