Nieuws
Heiloo had vorig jaar ondanks corona maar een klein tekort
ARCHIEF: Vrijdag 28 mei 2021 De coronacrisis heeft vooralsnog geen grote gevolgen gehad voor de financiële positie van de gemeente Heiloo.
Wethouder Peter van Diepen meldt een klein tekort van twee ton over vorig jaar. De coronacrisis heeft Heiloo vorig jaar ongeveer een ton extra gekost.
Lees verder op de website van Noordhollands Dagblad
2026-06-16 Rijbewijs online verlengen
2026-06-16 Gemeente start weer met ecologisch maaien
2026-06-12 Vragenlijst participatie
2026-06-12 Maandag 15 juni commissievergadering
2026-06-10 Heiloo Waarderingsspeld voor wijkagent Johan de Wildt
2026-06-10 Snoei overhangend groen en houd de stoep vrij
2026-06-01 Vraag op tijd een lintje aan
2026-05-28 Deel Westerweg krijgt nieuwe inrichting
2026-05-27 Koninklijke onderscheiding voor René van Splunteren
Meer nieuws met wethouder gemeente corona









