Nieuws

Bibliotheek krijgt goede beoordeling

ARCHIEF: Zondag 19 juni 2011 HEILOO - Afgelopen voorjaar heeft de bibliotheek een klanttevredenheidonderzoek gehouden. Het doel hiervan was te onderzoeken hoe bezoekers de dienstverlening beoordelen en hoe deze te verbeteren.

In totaal hebben 519 personen een vragenlijst ingevuld. Het gemiddelde rapportcijfer dat de bezoekers geven aan de bibliotheek ligt op 8,3 - flink hoger dan het landelijke gemiddelde van 7,9. Het meest positief is men over het gebouw en de uitstraling van de bibliotheek. Ook het personeel van de bibliotheek wordt bijzonder gewaardeerd.

Over de openingstijden en de aanwezigheid van nieuwe mediasoorten is men relatief het minst tevreden. Er zijn geen urgente verbeterpunten naar voren gekomen, maar suggesties zijn gedaan over het verruimen van de openingstijden, de indeling van de materialen, de grootte van de collectie, het moderner en gezelliger maken van de bibliotheek. De suggesties worden meegenomen in het nieuwe beleidsplan.

Aan het invullen van de enquĂȘte was ook een prijs verbonden. Thea Meijer heeft gewonnen en een bon/abonnement ontvangen van directeur Jeanette Braam.

Zondag 19 juni 2011 − bron: Bibliotheek Heiloo

2021-04-08 De bieb in Heiloo snakt naar heropening.
2020-12-18 Coronasteun voor bibliotheek, Witte Kerk en Sportraad Heiloo
2020-02-11 Trefpunt en bieb Heiloo krijgen extra subsidie voor loonkosten
2020-01-29 Klimaatdebat tussen basisschoolleerlingen
2019-09-30 Hand in Hand in de Week van de Opvoeding
2019-08-28 Open Monumentendagen 2019
2019-02-06 Drukbezochte lezing Diederik Samsom
2017-12-04 Bibliotheek Heiloo wint Social Sofa
2016-02-08 Voorlichtingsavond over hoe eindjes aan elkaar te knopen

Meer nieuws met bibliotheek


Bron: Bibliotheek Heiloo
bron: Bibliotheek Heiloo
Bron: Bibliotheek Heiloo
bron: Bibliotheek Heiloo
Bron: Bibliotheek Heiloo
bron: Bibliotheek Heiloo
Bron: Bibliotheek Heiloo
bron: Bibliotheek Heiloo