Nieuws

Bart Oostindie wil Gouden Loeki

ARCHIEF: Woensdag 5 december 2012 HEILOO - De commercial Nek van zorgverzekeraar OHRA is doorgedrongen tot de laatste 36 die kans maken op een Gouden Loeki.


Heilooër Bart Oostindie is geen onbekende in de reclamewereld. Twee jaar geleden maakte hij faam met de Sire campagne Geef kinderen hun spel terug waarin ook dorpsgenoten acteerden.

In 2008 bedacht hij voor verzekeringsbedrijf OHRA twee commercials met clown Bassie, die werden genomineerd voor een Gouden Loeki, dé Oscar van het reclamevak in Nederland.

Nek
En nu is het weer raak, Bart bedacht weer een voltreffer en weer voor OHRA. Nek is de commercial met de man die met zijn telefoon tussen zijn nek geklemd wordt aangezien voor een slachtoffer. Deze zit bij de laatste 36 commercials die kans maken op de hoofdprijs.

Bart wil graag de Gouden Loeki op zijn schoorsteenmantel in Heiloo krijgen en roept iedereen op te stemmen. Als ie wint zal Heiloo dat merken. "Met de tractor en de platte kar van Boer Onderwater door het dorp", lacht Bart.

Zet Bart op de platte kar, stem op Nek voor de Gouden Loeki.

Woensdag 5 december 2012 − bron: Ster

2022-03-29 WOZ-waarde te hoog? Maak gratis bezwaar bij Cocensus
2015-07-24 Reclamebordjes op rotondes omstreden
2014-06-21 Pakhuis Dekker opent de deuren
2014-04-02 Springkussen kinderopvang gestolen
2014-04-02 Grote wateroverlast in Oud-Zuid
2014-02-05 Krasse knarren exposeren in De Trog
2014-01-11 Uitslaande brand in fotowinkel
2013-08-27 Uit&Zo 2013: ook voor de jeugd
2013-06-22 Terriers begint aanleg waterveld

Meer nieuws met reclame oostindie


Bron: Kaptein
bron: Kaptein
Bron: De Foresters
bron: De Foresters
Bron: hans romeyn
bron: hans romeyn
Bron: De Foresters
bron: De Foresters