Nieuws
Heiloo tekent ‘Thuiszitterspact’ van regio Noord-Kennemerland
ARCHIEF: Vrijdag 12 mei 2017 In Heiloo mag in de toekomst geen enkele jongere langer dan drie maanden thuiszitten zonder passend onderwijs of zorg.
Dat doel stelt Heiloo zich, samen met andere gemeenten van Regio Noord-Kennemerland, voor 2020 en daarna. Om dat te kunnen bereiken ondertekende wethouder Elly Beens op 10 mei het ‘Thuiszitterspact 2017’.
Lees verder op de website van Gemeente Heiloo
2026-06-10 Heiloo Waarderingsspeld voor wijkagent Johan de Wildt
2026-05-28 Deel Westerweg krijgt nieuwe inrichting
2026-05-27 3 nieuwe wethouders geïnstalleerd in gemeente Heiloo
2026-05-12 Gezamenlijke afscheidsreceptie wethouders
2026-05-08 Informatieavond bestuurlijke toekomst Heiloo
2026-04-14 Resultaten gedragsonderzoek P+R-terreinen
2026-04-08 De schapen zijn weer
2026-03-17 Weet je nog niet waar je op wil stemmen?
2026-01-12 15 gemeenten roepen nieuwe kabinet op tot nachtsluiting Schiphol
Meer nieuws met gemeenten onderwijs regio toekomst wethouder









