Nieuws

Succes is niet voor lafaards

ARCHIEF: Zondag 14 maart 2010 Waarom doen sommige bedrijven zoals Apple en Albert Heijn het zelfs in een crisis toch zo goed? De mensheid is flexibel en in staat om bij te leren. We moeten niet zitten navelstaren maar vooral om ons heen kijken, schrijft Paul Moers uit Heiloo in zijn boek Succes is niet voor lafaards.

In het boek beschrijft Paul tien aansprekende en originele marketingoplossingen die we kunnen gebruiken om de weg naar groei te vinden. De methoden worden toegelicht aan de hand van korte en duidelijke casussen. Zo wordt inzicht gegeven in de achtergronden van succes. Hoofdstukken als ‘Manage nooit met je rug naar de toekomst’, ‘Misfits & rebels’, ‘Ga op zoek naar de paradox’ en ‘Ga met een sterk merk de strijd aan’ proberen je op toegankelijke wijze marketingoplossingen te bieden die je daadwerkelijk verder helpen en groei realiseren. Alle hoofdstukken eindigen met praktische tips.

Vanaf 2005 is Paul begonnen met het publiceren van boeken: in 2005 New, private Brands, in 2006 Industrial marketing in the new branding arena, in 2008 Merk toch hoe sterk en in 2010 Succes is niet voor lafaards. Paul is een veelgevraagd spreken voor congressen. Verder geeft hij inspirerende interactieve workshops. Daarnaast is hij veel te horen en te zien op radio en tv. Vanaf 2010 is hij directeur van Paul Moers Marketing Services. Hij is in 2009 door het Tijdschrift voor marketing uitgeroepen tot behorende bij de beste 100 marketeers van Nederland. In dit jaar is Paul tevens register marketeer geworden.

Zondag 14 maart 2010 − bron: Paul Moers Marketing Services

2024-01-29 Man aangehouden op verdenking ontucht
2024-01-24 Voorlezen tijdens Nationale Voorleesdagen én daarna
2022-04-08 Speciale inschrijfmiddagen Oekraïense vluchtelingen
2021-10-25 ’Uitrusten doe ik wel als ik dood ben’.
2021-07-13 Na de kermis kwam corona: "Het was gezellig, maar te druk"
2021-06-10 Afwachten of toch vakantie boeken?
2021-05-18 Hans Romeyn breekt een lans voor jongerenproject The Spot.
2021-04-13 Grootschalige MONO-campagne in Noord-Holland
2021-04-08 De bieb in Heiloo snakt naar heropening.

Meer nieuws met marketing boeken schrijven


Bron: Bibliotheek Heiloo
bron: Bibliotheek Heiloo
Bron: Bibliotheek Heiloo
bron: Bibliotheek Heiloo
Bron: karen bertrams
bron: karen bertrams
Bron: Bibliotheek Heiloo
bron: Bibliotheek Heiloo