Nieuws

Heiloo (C) Van Hollandse Bodem

ARCHIEF: Vrijdag 13 december 2013 HEILOO - Naast regionale samenwerking tussen gemeenten, is er ook regionale marketing in Noord-Holland Noord: Van Hollandse Bodem.

Zee en zeehelden. Duinen, polders en dijken. Wind en windmolens. Tulpen, kaas en kletskoppen. Goed voetbal en het echte Hollandse ondernemerschap. Vindingrijk, daadkrachtig, open en met handelsgeest.

"Alles waarvoor Nederland internationaal bekend is en gewaardeerd wordt vind je terug in Noord-Holland Noord. We doen op alle fronten mee. En dat willen we de komende tijd meer uitdragen", zegt het Ontwikkelingsbedrijf Noord-Holland Noord.

Hollandse Bodem
Gisteren was bij AZ de feestelijke lancering van het regiomerk Noord-Holland Noord met het thema: © Van Hollandse Bodem. "Een thema dat iedereen kan gebruiken. Dat opvalt, uitdaagt, soms een glimlach oplevert en duidelijk maakt dat als het uit Noord-Holland Noord komt, dan is het goed."

Eén regio, één merk, één verhaal, dat is het idee. "Want als wij allemaal hetzelfde verhaal over onze regio vertellen, slagen we er in om Noord-Holland Noord op de kaart te zetten."

Update: het is blijkbaar tijd voor c(h)ampagne(s), dat is heel normaal in december.

Vrijdag 13 december 2013 − bron: Ontwikkelingsbedrijf NHN

2020-10-19 Week van de pleegzorg
2020-10-08 Evenementen 2021 aanmelden op Regionale evenementenkalender
2020-10-04 Co√∂peraties blijven strijden voor windmolens in de regio
2020-09-29 Castricum heeft intentieovereenkomst doorfietsroutes ondertekend
2020-09-03 Raadsinformatiebijeenkomst over Wind en Zon in het buitengebied
2020-08-04 Laatste noodkreet voor levensreddende operatie
2020-07-31 Heiloo mag 1.300 woningen bouwen door stikstofverrekening
2020-07-07 Kansen voor vijf keer meer duurzame energie in Regio Alkmaar
2020-07-06 Korpsen verplaast naar andere karzenes voor dekking

Meer nieuws met regio


Bron: hans romeyn
bron: hans romeyn
Bron: hans romeyn
bron: hans romeyn
Bron: Jan Hoekema
bron: Jan Hoekema
Bron: Nico Adrichem
bron: Nico Adrichem