Nieuws

Heiloo (C) Van Hollandse Bodem

ARCHIEF: Vrijdag 13 december 2013 HEILOO - Naast regionale samenwerking tussen gemeenten, is er ook regionale marketing in Noord-Holland Noord: Van Hollandse Bodem.

Zee en zeehelden. Duinen, polders en dijken. Wind en windmolens. Tulpen, kaas en kletskoppen. Goed voetbal en het echte Hollandse ondernemerschap. Vindingrijk, daadkrachtig, open en met handelsgeest.

"Alles waarvoor Nederland internationaal bekend is en gewaardeerd wordt vind je terug in Noord-Holland Noord. We doen op alle fronten mee. En dat willen we de komende tijd meer uitdragen", zegt het Ontwikkelingsbedrijf Noord-Holland Noord.

Hollandse Bodem
Gisteren was bij AZ de feestelijke lancering van het regiomerk Noord-Holland Noord met het thema: © Van Hollandse Bodem. "Een thema dat iedereen kan gebruiken. Dat opvalt, uitdaagt, soms een glimlach oplevert en duidelijk maakt dat als het uit Noord-Holland Noord komt, dan is het goed."

Eén regio, één merk, één verhaal, dat is het idee. "Want als wij allemaal hetzelfde verhaal over onze regio vertellen, slagen we er in om Noord-Holland Noord op de kaart te zetten."

Update: het is blijkbaar tijd voor c(h)ampagne(s), dat is heel normaal in december.

Vrijdag 13 december 2013 − bron: Ontwikkelingsbedrijf NHN

2019-08-28 Open Monumentendagen 2019
2019-08-12 Winst voor De Witte op EK Landenteams
2019-07-04 Nieuwe afspraken over woonruimteverdeling
2019-06-28 Gemeenten klaar voor maximale afvalscheiding
2019-06-06 Hagelstenen, vernielde auto's en omgewaaide bomen: flinke schade door noodweer
2019-04-26 Gemiddelde huizenprijs in Heiloo €3.125 per m2
2019-03-18 Inbraakgolf in Castricum en Heiloo
2019-02-20 Mooie vacatures bij de BUCH
2019-02-08 Nieuwe regeling pleegzorgfonds

Meer nieuws met regio


Bron: hans romeyn
bron: hans romeyn
Bron: hans romeyn
bron: hans romeyn
Bron: Jan Hoekema
bron: Jan Hoekema
Bron: Nico Adrichem
bron: Nico Adrichem